خرید انواع گردنبند طلا زنانه با قیمت ارزان

گردنبند

هدف از خرید طلا چیست؟

از گذشته تا به الان، یکی از لوازمی که به عنوان زینت و زیبنده زنان شناخته می شد، طلا و جواهرات مختلف بود. در جوامع گوناگون و حتی در قبایل مختلف، گردنبند طلا زنانه نشانه و نمادهای متفاوتی دارد و زنان این قبایل با توجه به این نمادها، از گردنبند استفاده می کنند. برای مثال در قبایل دور افتاده آفریقایی، هر یک از روسای قبیله زنان باید در گردن خود، یک آویز طلا داشته باشند.

در کشور ما نیز بانوان با اهداف گوناگونی، اقدام به خرید آویز طلا و جواهرات می کنند. اگر می خواهید با هر یک از این اهداف آشنا شوید، ادامه مقاله را بخوانید:

  • ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد می کند.

گردنبند طلا، می تواند ظاهر آراسته و زیبایی را برای شما ایجاد کند. در نتیجه اگر به دنبال تغییر در جلوه ظاهری خود هستید، می‎توانید از طلا و جواهرات کمک بگیرید.

  • به عنوان یک پس انداز مالی بی‎نظیر شناخته می‎شود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که در سال های گذشته افزایش خرید آویز طلا را به همراه داشته است، توجه به جنبه مالی آن می‎باشد. بسیاری از بانوان طلا را به عنوان یک منبع مالی بی نظیر و پس اندازی برای آینده تهیه و خریداری می‎کنند.

  • شما را از تورم نجات می دهد.

وقتی مردم به تورم فکر می کنند، عمدتاً به افزایش عمومی قیمت کالاها و خدمات فکر می کنند. با این حال، افزایش قیمت ها مشکل تورم نیست، بلکه نشانه آن است و می توان این پدیده را تورم «قیمتی» نامید. خوشبختانه طلا و نقره در شرایط تورمی عملکرد خوبی دارند زیرا فلزات گرانبها مستعد تولید بیش از حد نیستند. در نتیجه اگر به فکر محصولی هستید که دچار تورم نمی شود و در هر زمان، قیمت آن رو به افزایش است، پیشنهاد می کنیم طلا را انتخاب کنید.

خرید طلاخرید طلا

چگونه یک گردنبند طلا انتخاب کنیم؟

آویز طلا جزو زیورآلاتی محسوب می شود که در هر رده سنی محبوبیت دارد و بسیاری از بانوان جوان، کودکان و حتی سالمندان علاقه به خرید آن دارند. در بسیاری از مواقع، انتخاب و خرید آویز طلا به عنوان یک هدیه نیز می تواند هوشمندانه و عاقلانه باشد. آن ها نقش کلیدی در افزایش زیبایی بانوان دارند و با هر سبکی، قابل تلفیق اند. البته اگر هنگام انتخاب شکل و مدل زنجیر دچار سردرگمی شدید، لازم است که دقت به پارامترهای زیر را جدی بگیرید:

  • انتخاب طول زنجیر

بسیاری از آقایان و خانم ها قبل از هر چیز به طراحی گردنبند نگاه می کنند و به پارامترهای دیگر اهمیت زیادی نمی دهند. ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. هنگام خرید آویز طلا نه تنها به سبک و شکل آن نگاه کنید، بلکه طول و اندازه آویز را نیز مورد توجه قرار دهید.

  • نوع بافت

تاکنون بیش از هزاران مدل گردنبند و آویز در سراسر جهان طراحی و تولید شده اند. مهم این است که قبل از خرید، به خوبی بافت و شکل ظاهری آن را بشناسید و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. امروزه بافت هر آویز طلا، با دیگری تفاوت دارد. برخی از این بافت ها را در ادامه معرفی کرده ایم:

  • لحیم کاری
  • ساده
  • نگین دار
آویز طلا زیباآویز طلا

روش تشخیص گردنبند طلا از بدل

از آن جایی که خرید و فروش طلا به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است، سودجویان زیادی در سراسر جهان اقدام به اخاذی می کنند. این افراد ممکن است طلای تقلبی را به جای طلای اصل به شما بفروشند و برایتان دردسر ایجاد کنند. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، لازم است که با کمک چند روش ساده، توانایی تشخیص طلای اصل را از تقلبی داشته باشید:

  • اول از هرچیز، به بارکد حک شده بر روی گردنبند طلا دقت کنید. این بارکد بیانگر اصل بودن آویز طلای شما است. مسلم است که هر محصول فاقد بارکدی، طلا نیست و به جای طلا به شما فروخته شده است.
  • با کمک یک آهن ربا نیز می توانید به مرغوبیت یا عدم مرغوبیت طلا پی ببرید. لازم است بدانید که یک قطعه طلای مرغوب هیچ گاه به آهن ربا متصل نمی شود. پس اگر آهن ربا به زیورآلات مورد نظر شما چسبید، به این یقین برسید که طلا نیست.
  • می توانید طلا را داخل کمی سرکه بریزید. سرکه رنگ بدلیجات را پس از گذشت حدود 5 دقیقه تیره می کند اما همچنان نمی تواند تاثیری بر رنگ طلا بگذارد.
بهترین طلا برای سرمایه گذاریبهترین طلا

انواع روش های خرید طلا

در گذشته ای نه چندان دور ارزش مطلق پول نقد از طلا و سایر جواهرات بسیار بیشتر بود. با گذشت زمان و از بین رفتن ارزش پول، محصولاتی مانند طلا و زیورآلات، به یکباره قیمت گزافی پیدا کردند. همین عامل موجب شد تا خرید طلا در میان مردم مرسوم شود و تقاضا بالا برود. رفته رفته در روش‎های خرید طلا نیز تحولاتی به وجود آمد. برخی از این روش‎ها عبارتند از:

  • خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی.

شاید تا ده سال قبل، کمتر کسی اقدام به خرید اینترنتی می‎کرد اما پیشرفت هایی که در حوزه فناوری اتفاق افتاد، شرایط را تغییر داد. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح می دهند. به گونه ای که حتی گران بها ترین محصولات خود را نیز به شکل کاملا آنلاین سفارش می دهند.

سفارش و خرید گردنبند طلا نیز در چند سال اخیر نسبت به گذشته افزایش چشمگیر و بی سابقه ای داشته است. البته لازم است که قبل از این کار حتما از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مطلع شوید و مجوزهای مربوط به فعالیت آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

  • خرید حضوری طلا .

با وجود پیشرفت در روش فروش اینترنتی، هنوز هم کسانی هستند که ترجیح می دهند محصولات گران بهایی مانند طلا و جواهرات را به صورت حضوری و مستقیم خریداری کنند. امروزه فروشگاه‎های مختلفی در سراسر کشور دایر هستند و امکان فروش مستقیم طلا و جواهرات را برای شما عزیزان فراهم کرده‎اند.

  • خرید طلای بدون اجرت.

برای آن دسته از افرادی که خرید گردنبند طلا برایشان جنبه مالی و ذخیره ای دارد، روش خرید طلای بدون اجرت، مناسب ترین روش ممکن است. طی این شیوه می‎توانید از پرداخت اجرت طلا در امان باشید و آن را با هزینه ای کمتر خریداری کنید.

گردنبند طلا مردانهگردنبند طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 

سفارش تلفنی طلا
سلام کاربر گرامی

سفارش تلفنی

جهت تماس روی این لینک کلیک کنید.